Of het expres is?
theNetherlands
Welkom op c/theNetherlands! Voor het delen van alles gerelateerd aan Nederland: nieuws, sport, humor, cultuur en vragen.
Titels van posts die linken naar een artikel dienen de onaangepaste titel van het artikel zelf te gebruiken.
Als je een nieuwsbericht post, is het daarnaast een goed idee er in een eerste comment je eigen mening over te geven. Dan geef je anderen alvast iets om op te reageren.
Hier gelden verder uiteraard de regels van onze instance:
- Geen onverdraagzaamheid - inclusief racisme, seksisme, validisme, homofobie, transfobie en xenofobie.
- Wees respectvol, juist wanneer je het oneens bent. Iedereen moet zich hier welkom voelen.
- Geen porno.
- Geen reclame/spam.
- Geen illegale content.
Welcome to c/theNetherlands! For sharing anything related to the Netherlands: news, sports, humour, culture and questions.
Titles of posts linking to articles have to include the article’s title without alterations.
If you’re posting a news story, it’s also a good idea to give your own opinion in a first comment. Thereby you give others something to respond to. Note that the story has to be directly related to the Netherlands.
For the rest, the rules of our instance of course apply here:
- No bigotry - including racism, sexism, ableism, homophobia, transphobia, or xenophobia.
- Be respectful, especially when disagreeing. Everyone should feel welcome here.
- No porn.
- No Ads / Spamming.
- No illegal content
Het zal niet helpen dat er beperkt budget is (en je er dus snel bij moet zijn) en dat de NS eigenlijk nooit dit soort beperkte sales heeft. Zelfs gewoon inloggen in de NS app werkt nu niet meer, hun infra kan duidelijk niet tegen pieken.
Ik vraag me ook af of dit wel echt zo'n goede aanbieding is voor veel mensen, weekend vrij kost al minder (€ 39,50/maand) en er is een grote kans dat als je een dagje weg gaat, ja alsnog ergens in de spits wil reizen.
Het budget is beperkt omdat vermogende niet hun deel bijdragen. In plaats daarvan moeten de werkers, de motor van het land, het grootste deel van de belasting betalen. Dat is niet eerlijk.