En in de tussentijd hebben we ons eerste biljoenair. Lekker toch?
theNetherlands
Welkom op c/theNetherlands! Voor het delen van alles gerelateerd aan Nederland: nieuws, sport, humor, cultuur en vragen.
Titels van posts die linken naar een artikel dienen de onaangepaste titel van het artikel zelf te gebruiken.
Als je een nieuwsbericht post, is het daarnaast een goed idee er in een eerste comment je eigen mening over te geven. Dan geef je anderen alvast iets om op te reageren.
Hier gelden verder uiteraard de regels van onze instance:
- Geen onverdraagzaamheid - inclusief racisme, seksisme, validisme, homofobie, transfobie en xenofobie.
- Wees respectvol, juist wanneer je het oneens bent. Iedereen moet zich hier welkom voelen.
- Geen porno.
- Geen reclame/spam.
- Geen illegale content.
Welcome to c/theNetherlands! For sharing anything related to the Netherlands: news, sports, humour, culture and questions.
Titles of posts linking to articles have to include the article’s title without alterations.
If you’re posting a news story, it’s also a good idea to give your own opinion in a first comment. Thereby you give others something to respond to. Note that the story has to be directly related to the Netherlands.
For the rest, the rules of our instance of course apply here:
- No bigotry - including racism, sexism, ableism, homophobia, transphobia, or xenophobia.
- Be respectful, especially when disagreeing. Everyone should feel welcome here.
- No porn.
- No Ads / Spamming.
- No illegal content
"Wij" hebben geen biljoenair. Die rotte appel hangt in amerika. Beter kijken we hier naar hoe de macht van de VVD beperkt kan worden en brengen we stelselmatig wetten in de 2de en 1ste kamer die dat soort ongein hier niet toestaan.
Daar moeten de kiezers wel voor stemmen. Maar een wet die je tegen de VVD kan inzetten kan je zeker tegen elke partij ook.
Ik zet liever wetgeving in tegen biljoenairs. VVD loopt zichzelf vanzelf wel de beerput in, maar dan moeten de andere partijen wel stoppen met ze er elke keer weer uit te vissen.