Jeg sidder faktisk med uldtrøje og lange bukser, indtil solen står lidt højere i dag. Så tænker jeg at jeg skal ud i haven og fjerne et bar buske, samt en tur med jordfræseren hen over et bed langs huset..
Danmark føles som et kæmpe land lige pludseligt! Er godt nok i Nordjylland, men så langt oppe er det da heller ikke
Jeg sidder faktisk med uldtrøje og lange bukser, indtil solen står lidt højere i dag. Så tænker jeg at jeg skal ud i haven og fjerne et bar buske, samt en tur med jordfræseren hen over et bed langs huset.. Danmark føles som et kæmpe land lige pludseligt! Er godt nok i Nordjylland, men så langt oppe er det da heller ikke