this post was submitted on 28 May 2026
3 points (100.0% liked)

norge

1463 readers
1 users here now

Åpen diskusjonsforum for alt om Norge og ting som angår eller kan være av interesse for nordmenn.


Regler:

Oppfordringer:

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Generell utbygging av kraftforsyning i Norge er jeg for, men sutring fra gigantselskaper som alerede har fått store fordeler klarer jeg meg helt fint uten

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] BryyM@lemmy.world 2 points 3 weeks ago

Datasentre gir jo sjokkerende lite tilbake, jeg vet ikke om noe som gir like lite tilbake til kommunene som tillater at de blir bygd.