this post was submitted on 19 Jun 2026
17 points (90.5% liked)
Feddit.dk
1423 readers
35 users here now
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
founded 3 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Nu er jeg halloween-hader så alt er lårt.
Hvilken variant? Dem der synes at der kun må være en gang om året hvor man klæder sig ud, dem der tror at det er en amerikansk tradition eller dem der i virkeligheden mest bare hader alt det ekstra affald?
Bing Bing Bing x2.5
Det kan godt være det ikke kun er en amerikansk tradition, men den version man har valgt herhjemme er så absolut den amerikanske!
Og man må klæde sig ud hver dag hvis man vil det, men skal vi ikke holde klæde sig ud traditionen til én dag.
Er begyndt at synes mere om halloween. Der er ok stor opbakning til det i vores lille lokale by. Det er ret hyggeligt at vade rundt og hilse på folk og se udklædninger.
Kan dog godt få lidt kvalme af alt det billige, kinaproducerede plastik "pynt" folk sætter op.