this post was submitted on 19 Jun 2026
17 points (90.5% liked)

Feddit.dk

1423 readers
21 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] letraset@feddit.dk 2 points 1 week ago (1 children)

Det er interessant at se hvordan Trump er kommet i så dårlig stand på hjemmefronten pga. hans MOU med Iran. Det er også nogle mærkelige præmisser. Hvis man ikke er særlig udenrigspolitisk klog, hvilket omfatter mig selv, så ser det jo mest af alt ud som om, at Iran har sagt, at de er skideligeglade, vil bombe løs i øst og vest og holde strædet lukket indtil amerikanerne skrider eller, de kan stoppe nu, hvis de får nogle penge.

Det ligner at Trump har sprøjtet penge efter dem, for at få dem til at stoppe, fordi der ikke var andre muligheder, og presset om fri passage i Hormuz-strædet blev for stort.

Art of the Deal, ikke sandt?

[–] MummifiedClient5000@feddit.dk 4 points 1 week ago

amerikanerne vil finde sig i at deres præsident er en pædofil, løgnagtig, tyvagtig, dement, hadefuld og kriminel klovn som ikke giver en fuck for over halvdelen af landets befolkning, deres grundlov eller verdensfreden.

Men hvis han er dårlig til krig, så bliver de sgu alligevel lidt mugne.