this post was submitted on 19 Jun 2026
5 points (100.0% liked)

Arkisuomi

574 readers
1 users here now

Keskustelua arkisista asioista. Ei politiikkaa, ei riidanhaastamista. Käyttäydy ihmisiksi.

Sublemmy in Finnish.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Vain pieni jääkauden kivi puiden keskellä. "Ei oli tällä kun aloitimme!"

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] Iconoclast@feddit.uk 3 points 2 days ago* (last edited 2 days ago)

Yksi paikallinen lohkare on tuota ainakin 2 - 3 kertaa suurempi. Ylivoimasesti isoin jota olen koskaan nähnyt. Jollain tapaa jopa pelottavan näköinen nähdä jotain niin suurta noin vain yksinään nököttämässä metsässä. En löydä mitään tietoa kyseisestä kivestä netistä joten ihmettelen, että kuinka laajasti on ihmisten tiedossa edes. On siellä tosin geokätkö myös ja maastokartassa nimellä Venäjäkivi.