this post was submitted on 19 Jun 2026
17 points (90.5% liked)
Feddit.dk
1423 readers
35 users here now
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
founded 3 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Den gamle er en varevogn. Kørt 300 000 i den, men den er fin endnu. Kostede den ikke 1000 kr i måneden i afgifter holdte vi den sammen med en ny bil.
Jeg er ikke sikker på politiet synes det er en god ide med baby i hundekassen. Så der skal en ny til.
Vi kan ikke vente på merc. VLE, men eller er det sådan en type vi ville have. Men ved næste bil ser markedet sikkert helt anderledes ud.
https://www.hyundai.dk/modeller/staria-electric?gad_source=1&gad_campaignid=23756856872&gbraid=0AAAAAD7URgVUt6i11jt1IByPf6s_lx9gC
Hvad med den ?
Den er heller ikke kommet endnu dog. Ved ikke helt hvornår den kommer.
Rækkevidden er bare for kort til det kørsel vi har. Samme med idbuzz, det bliver bare for træls.
Bz4x er også kun lige okay på rækkevidden.