this post was submitted on 23 Jun 2026
16 points (90.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
11 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Er jeg den eneste der er ved at kaste en lille smule op over hvordan medierne ikke kan dække noget som helst uden at have et "offer"?

Om det så er den eneste person i verden der har en allergi over at bladene falder af træerne skal historien sættes op som at efteråret er en krænkelse af den person.

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] Undercoat2141@feddit.dk 5 points 5 days ago

Det er jo et fabelagtigt eksempel på at kapitalismen sluger alt. Nu har vi simpelthen en heks, som lige skal gøre reklame for sig selv og sine spells for at tjene lidt.. Mageløse tider, som vi lever i.