this post was submitted on 23 Jun 2026
16 points (90.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
17 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Er jeg den eneste der er ved at kaste en lille smule op over hvordan medierne ikke kan dække noget som helst uden at have et "offer"?

Om det så er den eneste person i verden der har en allergi over at bladene falder af træerne skal historien sættes op som at efteråret er en krænkelse af den person.

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] meldrik@lemmy.wtf 3 points 4 days ago

Det minder mig om et afsnit af Boston Legal, hvor nogle Wiccanere (hekse) sagsøger deres børns skole, fordi de fejre Halloween med typiske hekse osv.