this post was submitted on 05 Jun 2026
18 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
22 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] Klorofyl@feddit.dk 5 points 3 weeks ago (1 children)

Tillykke med det :)

Kan du uden at doxxe komme ind på hvad det handler om?

[–] SlicedPotato@feddit.dk 7 points 3 weeks ago* (last edited 3 weeks ago) (1 children)

Tak! Det var en kæmpe lettelse.

Jeg har en BPA-ordning pga. et fysisk handicap. Kommunen prøvede at indføre nogle ret vilde restriktioner som betingelse for at jeg kunne beholde den, hvilket de ikke havde lovhjemmel til. Det var Ankestyrelsen heldigvis enige i :)

Og glædelig kagedag! 🎂

[–] Klorofyl@feddit.dk 6 points 3 weeks ago (1 children)

Godt der er nogen der har overskud til at tage kampen op mod kommunerne når de forsøger at undvige for at spare penge. De kan godt være kyniske.

[–] SlicedPotato@feddit.dk 3 points 3 weeks ago

Alt for ofte desværre. Jeg havde også bl.a. min relevante handicaporganisation i ryggen gennem hele forløbet, det var en kæmpe hjælp. Men det gjorde alligevel at jeg gik ned med stress en periode.