this post was submitted on 05 Jun 2026
18 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
21 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] Nangijala@feddit.dk 5 points 3 weeks ago (1 children)

Tilløk! 💪 ikke den værste ting at gå på weekend med :D

[–] SlicedPotato@feddit.dk 2 points 2 weeks ago (1 children)

Bestemt ikke! Tak skal du have :D

[–] Nangijala@feddit.dk 3 points 2 weeks ago (1 children)

Får du noget erstatning eller får du bare fred? :D

[–] SlicedPotato@feddit.dk 3 points 2 weeks ago (1 children)

Erstatning får jeg sgu ikke noget af, selvom forløbet kostede mig et stressforløb og mit daværende job.

Fred ville jeg ønske jeg kunne sige, men at have en BPA er desværre en evig kamp med kommunen pga. løbende opfølgninger/revurderinger, og de har sagt at de bare venter på Ankestyrelsens afgørelse for at påbegynde en ny opfølgning. Så jeg sidder og mentalt forbereder mig på runde to.

Spændende at se hvad de mon finder på denne gang...

[–] Nangijala@feddit.dk 3 points 2 weeks ago (1 children)

@,@ fuck mand. Håber altså at runde to også falder ud til din fordel og at det kapitel på et eller andet tidspunkt kan blive lukket for det lyder sgu hårdt at gå igennem Dx

[–] SlicedPotato@feddit.dk 3 points 2 weeks ago* (last edited 2 weeks ago) (1 children)

Jeg har svært ved at forestille mig andet, men man ved sgu aldrig med kommunen. Der har været en del ustabilitet og udskiftning blandt mine hjælpere, hvilket var grunden til at kommunen brokkede sig, men denne gang har jeg et noget bedre udgangspunkt og et noget mere stabilt hjælperteam. Så jeg krydser fingre 🤞

[–] Nangijala@feddit.dk 1 points 2 weeks ago

Krydser også fingre! 🤞🤞🤞 godt at høre at du ikke står totalt alene med det her @,@