this post was submitted on 19 Jun 2026
17 points (90.5% liked)

Feddit.dk

1423 readers
35 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] Klorofyl@feddit.dk 1 points 6 days ago (1 children)

Godt nok spændende om subaruen kører anderledes.

Håber Toyota kommer med en version hvor de irriterende ting er rettet. Eller Subaru slf.

[–] Tralle@feddit.dk 0 points 6 days ago (1 children)

Ja, det er ærgeligt man ikke kan vente lidt endnu. Tænker næste udgave af den, med længere rækkevidde og handskerum bliver god 🙂

Vi har virkeligt været vant til at køre lange "stints" når vi kører langt. Men i kombi med baby bliver det hele alligevel nyt.

[–] Klorofyl@feddit.dk 1 points 6 days ago (1 children)

ikke kan vente lidt endnu

Er den gamle kasse helt færdig?

handskerum

Der er dog et rum under de to mobilopladere. Det kan udgøre det lidt for et handskerum.

Sneg hurtigt bilen op på 110, og Synes også umiddelbart der var lidt for meget dækstøj og vindstøj. Håber det er noget der bliver rettet. Kører stort set aldrig motorvej dog. Men det er nice at der er stille og roligt når familien ruller op i Sverige via motorvejene.

[–] Tralle@feddit.dk 2 points 6 days ago (1 children)

Den gamle er en varevogn. Kørt 300 000 i den, men den er fin endnu. Kostede den ikke 1000 kr i måneden i afgifter holdte vi den sammen med en ny bil.

Jeg er ikke sikker på politiet synes det er en god ide med baby i hundekassen. Så der skal en ny til.

Vi kan ikke vente på merc. VLE, men eller er det sådan en type vi ville have. Men ved næste bil ser markedet sikkert helt anderledes ud.

[–] Klorofyl@feddit.dk 1 points 6 days ago* (last edited 6 days ago) (1 children)
[–] Tralle@feddit.dk 2 points 5 days ago

Rækkevidden er bare for kort til det kørsel vi har. Samme med idbuzz, det bliver bare for træls.

Bz4x er også kun lige okay på rækkevidden.