this post was submitted on 19 Jun 2026
17 points (90.5% liked)
Feddit.dk
1423 readers
35 users here now
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
founded 3 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Godt nok spændende om subaruen kører anderledes.
Håber Toyota kommer med en version hvor de irriterende ting er rettet. Eller Subaru slf.
Ja, det er ærgeligt man ikke kan vente lidt endnu. Tænker næste udgave af den, med længere rækkevidde og handskerum bliver god 🙂
Vi har virkeligt været vant til at køre lange "stints" når vi kører langt. Men i kombi med baby bliver det hele alligevel nyt.
Er den gamle kasse helt færdig?
Der er dog et rum under de to mobilopladere. Det kan udgøre det lidt for et handskerum.
Sneg hurtigt bilen op på 110, og Synes også umiddelbart der var lidt for meget dækstøj og vindstøj. Håber det er noget der bliver rettet. Kører stort set aldrig motorvej dog. Men det er nice at der er stille og roligt når familien ruller op i Sverige via motorvejene.
Den gamle er en varevogn. Kørt 300 000 i den, men den er fin endnu. Kostede den ikke 1000 kr i måneden i afgifter holdte vi den sammen med en ny bil.
Jeg er ikke sikker på politiet synes det er en god ide med baby i hundekassen. Så der skal en ny til.
Vi kan ikke vente på merc. VLE, men eller er det sådan en type vi ville have. Men ved næste bil ser markedet sikkert helt anderledes ud.
https://www.hyundai.dk/modeller/staria-electric?gad_source=1&gad_campaignid=23756856872&gbraid=0AAAAAD7URgVUt6i11jt1IByPf6s_lx9gC
Hvad med den ?
Den er heller ikke kommet endnu dog. Ved ikke helt hvornår den kommer.
Rækkevidden er bare for kort til det kørsel vi har. Samme med idbuzz, det bliver bare for træls.
Bz4x er også kun lige okay på rækkevidden.