this post was submitted on 19 Jun 2026
17 points (90.5% liked)
Feddit.dk
1423 readers
35 users here now
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
founded 3 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Jeg siger rigtig mange tak for info! Det skal jeg have kigget på 😁
Hvad har du printet på din?
Åh jeg har printet mange ting. I starten mest legetøj og andet pjat fra nettet.
Nu printer jeg mest jeg som jeg mangler. En adapter til en pumpe, en krog eller andet som er gået i stykker. En holder til en speeder controller til en elcykel. Noget som ville været ret dyrt som reservedel, men har kostet 20 min i et tegneprogram og for 3 kr plastik. Sådan nogle ting. Har tegnet og printet alt muligt som ikke findes eller kan købes for penge.
Har også tegnet og lavet en højtaler ud af en soundbar hvor elektronikken døde, men enhederne var gode.
Vinkler til elektrikerrør til en platform til hunden. Når man først kan tegne noget i 3d, er der ingen grænser.
Fedt! Hvilket program bruger du?
Jeg bruger FreeCAD. Open source. Der findes nogle gode youtube kanaler med guides.