this post was submitted on 23 Jun 2026
16 points (90.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
21 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Er jeg den eneste der er ved at kaste en lille smule op over hvordan medierne ikke kan dække noget som helst uden at have et "offer"?

Om det så er den eneste person i verden der har en allergi over at bladene falder af træerne skal historien sættes op som at efteråret er en krænkelse af den person.

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] TreEge@feddit.dk 1 points 3 days ago

Jeg begyndte på traditionen med min datter. Et år fik jeg den idé, fordi hun kæmpede lidt med at hendes bedsteforældre var døde - og lidt andre ting. Derefter ville hun gøre det hvert år, og så blev det en tradition. :-) God fornøjelse med det. PS. Det kan faktisk bruges hver gang man laver bål, men det giver lidt ekstra, hvis det fx er ved midsommer, eller sommersolhverv osv.