this post was submitted on 19 Jun 2026
17 points (90.5% liked)
Feddit.dk
1423 readers
31 users here now
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
founded 3 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Kan de bare afbryde opladningen? Plejer den ikke at låse ledningerne fast?
Jo kablet er låst...men du kan afbryde på standeren jo. Så sidder kablerne stadig låst i bilen, den lader bare ikke, og så kan de give dig bøden.
Edit: men det her er EMM nok et mere reelt problem end psykopat P-vagter i små sko.
Alle p-vagter er per definition psykopater der går i små sko, så det er lidt dobbelt konfekt, du kan bare nøjes med "p-vagt"
Hurr durr p-vagter er nogle svin AMIRIGHT!!?
Alti alti.
Men sådan seriøst, absolut.
Har aldrig mødt værre mennesker end p-vagter.
Nederdrægtig, smålig, magtliderlig, sadistisk, er alle sammen ord der slet ikke rummer hvor forfærdelige de er.