this post was submitted on 19 Jun 2026
17 points (90.5% liked)
Feddit.dk
1423 readers
36 users here now
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
founded 3 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
Jo kablet er låst...men du kan afbryde på standeren jo. Så sidder kablerne stadig låst i bilen, den lader bare ikke, og så kan de give dig bøden.
Edit: men det her er EMM nok et mere reelt problem end psykopat P-vagter i små sko.
Alle p-vagter er per definition psykopater der går i små sko, så det er lidt dobbelt konfekt, du kan bare nøjes med "p-vagt"
Hurr durr p-vagter er nogle svin AMIRIGHT!!?
Alti alti.
Men sådan seriøst, absolut.
Har aldrig mødt værre mennesker end p-vagter.
Nederdrægtig, smålig, magtliderlig, sadistisk, er alle sammen ord der slet ikke rummer hvor forfærdelige de er.