this post was submitted on 19 Jun 2026
17 points (90.5% liked)

Feddit.dk

1423 readers
36 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] ExcessShiv@lemmy.dbzer0.com 4 points 1 week ago* (last edited 1 week ago) (1 children)

Jo kablet er låst...men du kan afbryde på standeren jo. Så sidder kablerne stadig låst i bilen, den lader bare ikke, og så kan de give dig bøden.

Edit: men det her er EMM nok et mere reelt problem end psykopat P-vagter i små sko.

Der kan være en fejl på standeren, bilen eller elnettet undervejs, hvilket betyder, at opladningen kan stoppe, hvornår det skal være, uden man har den fjerneste anelse om, at det kommer til at ske. Man kan ikke gardere sig mod det

[–] Tralle@feddit.dk 0 points 1 week ago (1 children)

Alle p-vagter er per definition psykopater der går i små sko, så det er lidt dobbelt konfekt, du kan bare nøjes med "p-vagt"

[–] ExcessShiv@lemmy.dbzer0.com 2 points 1 week ago* (last edited 1 week ago) (1 children)

Hurr durr p-vagter er nogle svin AMIRIGHT!!?

[–] Tralle@feddit.dk 2 points 1 week ago

Alti alti.

Men sådan seriøst, absolut.

Har aldrig mødt værre mennesker end p-vagter.

Nederdrægtig, smålig, magtliderlig, sadistisk, er alle sammen ord der slet ikke rummer hvor forfærdelige de er.