this post was submitted on 05 Jun 2026
18 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
21 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS
 

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] pomfritten@feddit.dk 5 points 3 weeks ago* (last edited 3 weeks ago) (3 children)

Vi er ved at forberede til studenterkørsel, er der nogen der ved om den nederste vin er god, eller om vi skal gå efter den øverste?
Vi er 2. sidst på deres rute, så vi tænker at 1 flaske pr. person må være nok?

[–] Klorofyl@feddit.dk 7 points 3 weeks ago

Den øverste kan lige gå an til en studenterfest. Den nederste ville jeg ikke serverer for min værste fjende.

[–] Underbroen@feddit.dk 6 points 3 weeks ago

Arhmen selvom der ikke står tilbud på den øverste, er det jo tydeligvis et drøngodt tilbud. Den går også bedre til kaviar og konfiteret Dodo. Hvis I køber 1½ per mand burde det gå. God fornøjelse med studenterne!

[–] ExcessShiv@lemmy.dbzer0.com 4 points 3 weeks ago

Jeg ville personligt nok bare gå efter en flaske pingus, det ved man hvad er.